DIGITĀLĀ MĀRKETINGA AĢENTŪRAS LATVIJĀ
Mūsdienu konkurences apstākļi nosaka, ka bez labas reklāmas publiskā telpā neizdzīvos neviens uzņēmums – skarbi, bet tā ir patiesība. Daudzi mazi vai vidēji uzņēmēji izvēlas savus pakalpojumus reklamēt sociālajos tīklos, kas ir bez maksas vai, ja izvēlaties sponsorēto saturu, par nelielu samaksu. Sociālie tīkli ir vieta, ko izmanto ikviens, taču arī internets pats par sevi tiek izmantots 24 stundas diennaktī.
Pircējam vai pakalpojuma saņēmējam ir svarīgi par pakalpojuma sniedzēju atrast maksimāli daudz informācijas un to vislabāk ir pasniegt ar savas mājaslapas palīdzību šeit – (https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu). Kā vislabāk savu mājaslapu pasniegt citu vidū? Talkā nāk digitālā mārketinga aģentūra, kas veic lapas SEO auditu un izstrādā SEO stratēģiju.
KAS IR SEO?
Mājas lapu optimizēšana, jeb SEO (search engine optimisation) ir pakalpojums, ko sniedz digitālā mārketinga aģentūra un tendēts uz labākiem vietņu rādījumiem un reitingu google. Tālāk par interneta meklētāju piedāvājumiem pirmajā lapā, reti kurš interneta lietotājs ieskatās, tādēļ ja lapa neierindojas pirmajā lapā, pastāv liels risks būt ievērojami mazākam apmeklētāju skaitam, kas šķiet muļķīgi, jo uz lielā mājaslapu skaita, pozīcija otrajā lapā nešķiet nekas slikts, taču mūsu paradumi runā ko citu. Mājas lapu izstrāde atbilstoši visiem nepieciešamajiem parametriem un atbilstošs lapas saturs ir galvenā panākumu atslēga veiksmīgai lapas pozīcijai un apmeklējumam. Digitālā mārketinga aģentūra, ko izvēlaties savas mājas lapas optimizēšanai, piesaista SEO speciālistu, kas veiks auditu, izstrādās ieteikumus un nospraudīs konkrētus mērķus, kas palīdzēs lapas reitingiem. Google, viennozīmīgi, ir pats lielākais un populārākais interneta meklētājs, tādēļ jebkuram biznesam ir ļoti svarīgi, lai lapa būtu tajā atrodama maksimāli augstā pozīcijā.
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA IESPĒJAS LATVIJĀ
Kopš internets ir ieņēmis stabilas pozīcijas mūsu ikdienā ik uz soļa, digitālā mārketinga iespējas plaukst un zeļ pa minūtēm. Jau labu laiku nepietiek vien ar lapas brīvu palaišanu tautās, jo lielā konkurence pieprasa, lai veiksmīgai apritei tīmeklī, lapa tiktu optimizēta nepieciešamajiem kritērijiem. Vai zinājāt, ka jaunākā statistika liecina, ka pasaulē ir gandrīz 2 miljardi interneta vietņu? Internets ir atrodams ne tikai mājās, bet arī viedtālruņos un pat bezmaksas wi-fi hot-spotos pilsētās un veikalos, tādēļ skaidrs ir viens – tas ir tik pat elementārs komunikāciju sistēmas dalībnieks kā elektrība vai ūdens. Uzņēmuma attīstība digitālā vidē, mūsdienās ir pats labākais veids, kā aptvert lielu mērķauditoriju un reklamēt savus pakalpojumus.